Svjetlosna terapija - Bioptron

Bioptron svjetlosna terapija ili Hyperlight Therapy System je patentirana i klinički dokazana metoda liječenja različitih zdravstvenih stanja među koje spadaju razni bolovi, zacjeljivanje rana, venski ulkusi, dekubitusi, infekcije, sportskih ozljeda i dr.

Svjetlosna terapija Bioptron je tretman polariziranim svjetlom, što znači da može prodrijeti kroz kožu i dati rezultate do dubokih tkiva, stanica i mišića. U terapiji hiperpolariziranim svjetlom Bioptron nema ultraljubičastog svjetla, tako da nema rizika od opekotina ili tamnjenja kože.

Zašto svjetlosna terapija?

Svjetlosna terapija je klinički dokazana i certificirana metoda za liječenje boli, stoga u Rehabiltacijskom centru Soleus pružamo i uslugu tretiranja bolnih područja polariziranom svjetlosnom terapijom koja prodire duboko u tkiva i ubrzava liječenje, radikalno smanjuje upalu i potiče cirkulaciju krvi.

Bol ne mora biti dio vašeg svakodnevnog života. Upravo vam svjetlost može potaknuti organizam na regeneraciju i vraćanje u balans, odnosno pomoći vašem organizmu da pokrene sustav koji će dovesti do samoizliječenja.

Svjetlosna se terapija danas vrlo široko primjenjuje i prihvaćena je u medicini kao terapija koja se ne zasniva na farmaceutskim pripravcima.

Ovaj je tretman vrlo učinkovit i ugodan, a pokazao se i  kao sigurna podrška u konzervativnom liječenju akutnih i kroničnih povreda te postoperativnih rana.

Prednosti Bioptron svjetlosne terapije

Brojne su dokazane dobrobiti Bioptron svjetlosne terapije, a glavna prednost je zacjeljivanje rana. Svjetlosnom terapijom Bioptron mogu se liječiti rane uzrokovane traumama, operacijama i opeklinama.

Rane uzrokovane venskim ulkusima na nogama, dekubitusima i dijabetičkim ulkusima stopala mogu vrlo dugo zacijeliti ovisno o prirodi rane. Bioptron svjetlosna terapija pomaže ubrzati zacjeljivanje rana ubrzavajući proces u kojem se stanice obnavljaju. Svjetlosna terapija Bioptron također pomaže u smanjenju rizika od infekcije koja je često velika prepreka kroničnom cijeljenju rana.

Osim zacjeljivanja rana, Bioptron svjetlosna terapija može smanjiti bol uzrokovanu artritisom, sportskim ozljedama i ranama.

Bolovi uzrokovani slabom cirkulacijom rješavaju se Bioptron svjetlosnom terapijom zahvaljujući sposobnosti povećanja protoka krvi i povećanja razine kisika.  Bioptron svjetlosna terapija podržava proizvodnju zdravih stanica kože, poboljšava sposobnost tijela da popravi oštećene stanice kože i smanjuje upalu. Ovo može biti iznimno korisno u liječenju akni, ekcema, bolesti desni i herpesa, da spomenemo samo neke.

Poticanjem proizvodnje kolagena na površini kože, rezultat je glatkija koža s manje finih linija i bora. Bioptron terapija smanjuje mrlje i diskoloracije uzrokovane oštećenjima od sunca i slobodnim radikalima povećavajući cirkulaciju na površini kože.

Sportske ozljede mogu postati kronične ako se ne liječe pravilno. Bioptron Hyperlight terapija pomaže smanjiti upalu i potaknuti brzo zacjeljivanje mnogih uobičajenih sportskih ozljeda. Spazmi mišića, uganuća, tendinitisi samo su neke od mnogih uobičajenih sportskih ozljeda koje Bioptron svjetlosna terapija može pomoći u liječenju smanjenjem boli i skraćivanjem vremena zacjeljivanja.

Kako djeluje Bioptron svjetlosna terapija?

Bioptron svjetlosna terapija prodire duboko u kožu i proizvodi biološki odgovor koji se naziva fotobiostimulacija. Time se povećava proizvodnja kolagena, čime se pomaže u obnavljanju vezivnog tkiva, smanjujući fine linije i bore te povećavajući elastičnost kože. Ova funkcija poboljšava zacjeljivanje rana i pomaže obnoviti izgled kože.