Magnetoterapija

Ovaj tip terapije primjenjujemo u liječenju degenerativnih bolesti zglobova i kralježnice, lomova kostiju, ruptura i ligamentarnih povreda. Primjenom magnetoterapije stvara se niskofrekventno pulsirajuće magnetsko polje koje prodire kroz ljudsko tijelo i u njemu pobuđuje stvaranje struja. Intenzitet tih struja te vrsta i stupanj bioloških učinaka ovisi o frekvenciji magnetskog polja te intenzitetu na površini tijela i gustoći samog polja.

U Rehabilitacijskom centru Soleus koristimo uređaj za magnetoterapiju BTL 4000 Premium.

BTL uređaj za magnetoterapiju koji se koristi jedinstvenom tehnologijom fokusiranog magnetnog polja te je jedan od najboljih uređaja na tržištu.

Kako funkcionira magnetoterapija?

Prodiranjem magnetskog polja kroz tijelo zahvaćena je svaka stanica koja se nalazi unutar tog polja. Pokreću se ioni u stanici i izvan nje te se ubrzava prolazak iona kroz staničnu membranu što pozitivno utječe na metabolizam stanice. Magnetsko polje normalizira razlike električnog potencijala stanice i poboljšava opskrbu stanice kisikom što u konačnici znači brže cijeljenje tkiva.

Indikacije

• kontuzije, istegnuća, ozljede ligamenata, luksacije, distorzije, frakture, pseudoartroze

• Sudeckova distrofija

• reumatske bolesti (akutna i kronična stanja)